ZBIERAJ PUNKTY I WYMIENIAJ NA NAGRODY WIĘCEJ

Najczęściej zadawane pytania przed zakupem

1. W jaki sposób zapłacę za przesyłkę?

Udostępniamy Państwu, większość możliwych form płatności. Współpracujemy w tym zakresie z operatorami płatności PAYU, Przelewy24, PAYPAL. Można również dokonać przedpłaty za zamówienie, opłacić zamówienie BLIKIEM, Kartą kredytową, lub szybkim przelewem. Możliwe są też przesyłki pobraniowe.

2. Ile czasu muszę oczekiwać na dostawę?

Większość zamówień, realizujemy tego samego dnia. Zamówienia złożone do godz. 12.00 wysyłamy tego samego dnia. Przesyłki docierają w większości następnego dnia roboczego. Jeśli zależy Państwu na dostawie w sobotę proszę o zaznaczenie tego przy zamówieniu.


3. W jaki sposób przesyłamy produkty?

Od Państwa zależy wybór operatora przesyłek. Na stronie sklepu udostępniamy do wyboru 4 operatorów. DPD, InPost, Poczta Polska, Paczka w Ruchu. Wybór zależy od preferencji związanych z lokalizacją i kosztami.


4. Czy produkty są bezpiecznie pakowane do wysyłki?

Dokładamy wszelkich starań aby precyzyjnie zabezpieczyć przesyłkę. Szczególnie dbamy o produkty spożywcze oraz napoje, które mogą ulec zniszczeniu. Paczki zabezpieczamy folią bąbelkową oraz wypełniaczami pustej przestrzeni.
Zalecamy jednak zawsze sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. Uszkodzone w czasie transportu przesyłki zweryfikowane w obecności kuriera. łatwiej reklamujemy o szybciej rozpoczynamy proces zwrotów lub ponownej wysyłki.